środa, 15 stycznia 2014

Siemka / Oh my god, pada śnieg ;D

Cześć wszystkim, tak tak to znowu ja :) Patrycji jakoś nie łapię ostatnio na gg, więc posta napiszę sama :> To przewyższy moje umiejętnośći ( jaki podtekst) Basta, gadaj do rzeczy! Otóż mam dla was coś w miarę oryginalnego, ale pierw coś przeterminowanego.

http://el-tiempo-detener.blogspot.com/
Jest to mój własny blog z opowiadaniem. Rzecz jasna, a może nie o Violetcie :) Mam nadzieje, że wejdziecie, skomentujecie i Wam się spodoba <3Zapraszam ;D

A teraz coś, co wpadło mi do głowy na lekcji matematyki.

Czyli...MOJE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE!
Yuhu wprawdzie już po fakcie ( czyżby mi się zrymnowało), bo jest 15 stycznia, acz ja i tak to zrobię!
1) Będę więcej czasu poświęcać na naukę.
2) Zastosuję się do zasady ,,najpierw praca potem przyjemnosci''
3) Postaram się być mniej cyniczną osobą.
4) Korzystanie z internetu ograniczę do 3/4 dni w tygodniu.
5) Będę się podlizywać panu od komputerowych ( cudowny nauczyciel dał mi 4 na koniec półrocza. Porażka)
6) Będę brała udział w konkursach i olimpiadach.

Czy mi się uda? Nie wiem, ale trzymajcie za mnie kciuki ;D
PS Mój OP powinien pojawić się w weekend.
PS2 Szykuję niespodziankę <3
PS3 PADA ŚNIEG 

Buziaki, Panna Verdas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz